Senzační a šokující zpráva = něco jako nejpitomější reklama „Právě jste vyhráli zájezd do karibiku, jste miliontým návštěvníkem našeho webu“. Vždycky se za tím skrývá nějaká kulišárna, na které nakonec proděláte... (tohoto principu využívá i moje minikampaň petikilozahlas.cz). Pokud tedy titulek zprávy zní neuvěřitelně a řeknete si „No,to snad není pravda“, dejte na svou intuici a běžte od toho – váš čas je příliš cenný, než abyste jím plýtvali na ověřování jednoznačných hovadin (tam je právě ta kulišárna – zaplatíte svým časem a pocuchanými nervy, případně ostudou či přímo posměchem u přátel, když budete zjevné hlouposti sdílet. Ostatně taky se může stát, že neuváženým rozesíláním / sdílením pomáháme teroristům, extremistům nebo jiným zločincům, čímž se můžeme sami dostat do hledáčku vyšetřovatelů).